det tar aldrig slut


Jag har en massa fler USA-bilder som jag inte har visat för er än, så ni kan förbereda er på att få fortsätta se dessa ett tag framöver. Den här ovan tog jag när vi var i Central Park, ser ni trädet som blommar där bakom? Det fanns flera stycken och det var hur fint som helst.

Varje gång jag öppnar mappen med bilderna i kan jag inte låta bli att drömma mig iväg. Just nu skulle jag kunna göra i princip vad som helst för att byta ut skolböckerna och förkylningen mot en biljett tillbaka till New York och få ta långa promenader i Central Park, äta frukost på något mysigt café och shoppa såklart. Det känns som att de fyra dagar (egentligen bara tre eftersom en hel dag gick bort när vi skulle iväg och kolla på NHL-match ute på long island) vi var där var alldeles för kort tid, fast jag undrar om man någonsin kan få nog av den staden?

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

Fin bild!

2010-04-26 @ 23:20:02
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0