sommarregn

Blöta converse och blöta spår in i huset. Blött överallt och jag är glad över att idag var en sådan dag paraplyet råkade ligga i väskan. Det är inte alltid det gör det nämligen och då brukar det inte bara vara conversen som blir genomblöta. Idag har jag varit med emelie, vi lekte med hennes kamera (hennes utrustning till den får mig att börja dreggla, typ) och lyssnade på rockklassiker. Nu på kvällen ska jag iväg till Sigrid, fast först tänkte jag kolla igenom h&m-paketet som mamma nyss kom hem med.
ph by emelie


Kommentarer
Postat av: j ♥

♥ Hejsan ♥



Vill absolut inte låta som någon "Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst"



Utan allt jag vill är att be dig kika in på Rean i min bloppis, har 50% rabatt på hundratals prylar ! =)



sjukt låga priser, o alla älskar väl REA?! ;-)



KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

2010-08-03 @ 09:19:37
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0